۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

شوی لباس در دانشگاه الزهرا

مد
شوی لباس در دانشگاه الزهرا


خبرگزاری فارس - معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) گفت:‌ شو و نمایشگاه پوشش دخترانه گروه طراحی و دوخت لباس دانشگاه الزهرا(س) در بهمن‌ماه و همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.
ایزدی معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در خصوص فعالیت‌های كارگاه طراحی و دوخت لباس این دانشگاه اظهار داشت: از تعدادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه درخواست داشتیم كه یك كارگاه خیاطی را راه‌اندازی كنند كه در این زمینه مكان اسقرار و یك سری امكانات اولیه را در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود: این گروه تاكنون لباس‌های دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره‌های مختلف را طراحی كرده و دوخته‌اند كه این لباس‌ها برای گروه كانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی بوده‌است.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینكه قرار است یك نمایشگاه شو مانند از فعالیت‌ها و آثار این گروه در بهمن ماه برپا شود، گفت: در این نمایشگاه نمونه‌های كار این گروه ارائه می‌شود و بازدید‌كنندگان سفارش‌های خود را ارائه می‌دهند كه بعد از برپایی نمایشگاه نیز این

گروه با انجام مقدمات لازم می‌توانند با برند دانشگاه الزهرا (س) سفارش دریافت كنند.

ایزدی ادامه داد: این گروه تاكنون نیز چندین سفارش دریافت كرده است و امیدواریم فعالیت‌های این گروه بتواند سلیقه دختران دانشجو را تأمین كند، چون نتیجه كار آنها هم از نظر قیمت مناسب است و هم اینكه اعضای گروه افراد با سلیقه‌ای هستند كه یك نمونه از كار آنها طراحی یك مقنعه با دكمه بود كه یك پوششی كامل برای دختران در یك محیط علمی محسوب شده و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینكه باید در مورد فعالیت این گروه تبلیغات كافی انجام شود، یادآور شد: كارگاه این گروه ابتدا در سال 78 راه‌اندازی شد اما به دلیل برخی مشكلات فعالیت آنها ادامه پیدا نكرد، اكنون از ابتدای مهرماه مجدداً فعالیت این گروه آغاز شده است و در دو گروه 4 نفره كار را آغاز كردند كه در ادامه 10 دانشجوی دیگر در كار دوخت به آنها اضافه شدند و قرار است كه فضای فعالیت آنها را گسترده‌‌تر كنیم تا بتوانند دانشجویان بیشتری را مشغول به فعالیت كنند.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینكه فضای فعالیت این گروه در داخل دانشگاه الزهرا(س) قرار دارد، اظهار داشت: كلیه مراحل كار به خود دانشجویان واگذار شده است، چون هم دانشجوی طراحی و هم دانشجوی دوخت در این گروه عضویت دارند و در مورد سفارش‌هایی كه داشته‌ایم تنها مشخصات و معیارهای موردنظر را به آنها انتقال داده‌ایم.

ایزدی همچنین خاطرنشان كرد: این گروه می‌تواند در زمینه‌های مختلف مانند لباس كاركنان و حتی لباس فارغ‌التحصیلان طرح‌های خوبی را ارائه كند و باید روی فعالیت آنها تبلیغ لازم انجام شود كه امیدواریم كه در شوی بهمن ماه گام‌های موثری در این خصوص برداشته شود.

وی در خصوص اجرای این شوی لباس هم یادآور شد: این شو و نمایشگاه كه به پوشش دخترانه اختصاص دارد در بهمن‌ماه و همزمان با دهه مبارك فجر برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر